2010-06-22

EUSKAL METALHEADS


Aurreko ostiral goizean postara joan nintzen pakete baten bila. Hori ba poztasuna. Urriakdira benetan postara joan beharrekoak, paketeen garaia aurreko mendeko zerbait dela ematen du. Alajaina! aurreko mendeko zerbait bada! Horiek horrela, 91. karrika eta hirugarren zumarkaleko US post officera joan eta nire NANa erakutsi eta gero eta pare bat paper laranja sinatu eta gero pakete marroi argi horietako bat eskuratu zidaten. Xarles deituiko batek bidalia. Bihotza azkartu, paketea ireki eta orduan zera aurkitu nuen barruan:




Kamiseta hauek, kamiseta bertan ikus dezakezunez, webgune honetatik datoz, kamisetez aparte kontzertuen agenda, festietara joateko bidai antolatuak, iragarkiak, erreportaiak eta hainbat eta hainbat metal gaiak aurkituko dituzue.
Eskerrak argazki hau erabili dutela promorako eta ez nireak.

Eta orain misterioa argituko dut. Nork oparitu dit kamiseta? Hobeto esanda, hiru kamiseta zeudenez (beste bat Isarentzat eta beste bat ez dakit norentzat...), nork oparitu dizkigu kamiseta hauek??? Ba Pauk! Pau pandamanagement taldearen buruetariko bat da, Manelekin batera. Orain Hong-Kongen daude, kontzertuak eta festiak eta mobidak bilatzen. Beraiek Berri Txarrak, SA edo The Eyes taldeen atzean daudenak dira. Nik Pau pertsonalki New Yorken aurtengo neguan ezagutu nuen, Gorka eta Davidekin batera, halere aurretiaz banekien nor zen Pau. Berri-ren Zertarako Amestu dokuan ikusi nuen Pau lehen aldiz, eta flipatu nuen bere benetakotasuna, indarra eta xehetasunarekin. Pertsonalki ezagutu nuenean New Yorkeko pizzeria batetan, Gorkak gure etxera larunbata arratsalde batetan deitu telefonoz deitu eta gero, flipatu egin nuen Paurekin.
Imagina ditzakezue Manhattaneko jendetzaren aurpegiak kamisetaren atzeko partea ikustean:

Moltes gracies Pau!!!! Salud!

2 comentarios:

Euskal Metalheads dijo...

Aupa Eneko!!
Soy Xarles el colega de Pau que te ha enviado las camis,muy bueno la publicacion!!!
pues nada que eskerrik asko por la punli que vas hacer de la web por yankilandia,haber que te cuenta la jente de Manhattan!!
Un saludo!

Anónimo dijo...

GORA EUSKAL METALHEADS BAI!!!!
jajajajajaj!!! Oso ona N!

Muxuxxx (Beatxu)