2010-07-01

GLASTONBURY 2010: 40. URTEURRENA


Roncando en el Nostromo-n Egoitz-i esker Boston Globe-ko The Big Picture atala aspaldi ezagutu nuen. Egoitzi esker gaur berriz ere gogoratu dut eta buelta bat ematera joan naiz berriak irudien bidez ikustera.
Udara musika festietarako arorik aproposena da. Eta aurten Glastonbury-ko festibal ingelesaren 40. urteurrena ospatu izan dute aurreko asteburuan. 1970ean Michael Evis baserritar-nekazariak hasitakoa, gaur eguneko musika jaialdirik handienteriko bat bilakatu da. Bernatek eta biok antzeko zerbait egiten saiatu ginen 2001eko Abenduan...musikarik ez baina antzerki, perfomance eta horrelakoekin...ea noiz egiten dugun berriz e Berni?
Kobetamendin Bilbao Live-ra joango zaretenekin gogoratuko naiz NYetik datorren astean...kartela ikusi dut eta babeatzen hasi naiz...Slayer, Rise Against, Alice in Chains, Skunk Anansie... oh shit!






Argazki erreportai osoa ikusi nahi baldin baduzu hemen klikatu.

No hay comentarios: