2010-10-26

JEAN DE PAEPE


Erabakia hartuta dago. Jada bilerak hasi ditugu. Atzo lehen materiala jaso nuen. Flipantea izango da. Jeanen istorioa entzun eta idatziko dut. Gero, gerokoak. Momentuz gozatuko dut. Gaur hau idatzi dut:

Bederatzigarren hamarkada
hasi baino lehen
hasi nahi ditut elkarrizketak

materiala bildu duzula
esaten didazu

orain badakit
azkenean aurkitu zaitut

nire voyeur izatetik hasiko gara
kuriositateak lagunduko gaitu
1921etik hona
egin beharreko bidaiean

dena ondo kontatzen

gerrate bat
afrikara gero
medikuntza eta ginekologia
jaiotzak eta zerbitzuko nagusia
heriotzak
maitalea eta maitatua
semea, anaia, senarra, aita
aitona, berraitona…

nire tesiak irakurrita
zure betula iletsuen hegoaldean
dauden perla horiekin
Joyce, Nabokov eta Balzac
zein Kafka, zein Camus
Sartre, Marx edo Flaubertekin
denetarik ikasiko dugu

izkutatuko zara
eta zure bila joango naiz
beldurra izango duzu
eta nik entzungo zaitut
galdera berriak asmatzeko,
gezurra dirudiena egia bihur dezazun
astelehen eta ostegun
hor izango nauzu

zuk hitz egin
nik idatzi
zuk kontatu
nik entzun
frantzesez oraingoan
idazteko erronkan

Jean De Paepe
Un home extraordinaire
qui se glisse entre le temps
immortel comme la mémoire.

Jean De Paepe, 1921-
une biographie spéciale.



PDFa hemen daukazu.

No hay comentarios: