2010-10-14

GERHARD RICHTER


Marta eta Bernat kenduta nire artista garaikiderik gogokoenetariko bat. Bere webgunea ederra da, benetan. Denbora hartu den-denaz gozatzeko. Adibidez erakusketen estekan klikatzerakoan erakusketak "ikus" ditzakezu, erakusketa bakoitzaren data, tokia eta zehaztasunez gain, bertan esposatutako lan bakoitzaren argazkiak daude, edota esposaketen bideoak, edota esposaketen argazki ederrak. Atal bakoitzeko argazkiak ere itzelak dira, bideoak (ikus behekaldean) ere... denetarik dago, eta dena oso berezia da.



















Hemen Cage margoen bideoa bere webgunetik eta hemen beste bat. Hemen beste bat. Egia da, Cage margoen ideiarekin flipatua nago. Bitxikeri moduan, edo nire bizitzaren beste zati bat (nire izate exhibizionista dela eta) lehenik Gerharden lana nire amaginarrebaren etxeko paretan ikusi nuen, kopia bat. Eta 10 minutu gelditu nintzen bere artearen aurrean.

No hay comentarios: