2011-08-21

L'HOMME QUI VOULAIT VIVRE SA VIE


Zer egingo diogu... "The Big Picture" bezala itzuli dute pelikula honen titulua... batek daki zer egin duten Cervantesen hizkuntza erabiltzen dutenek. Arazo semantiko-gramatikal-lingustikoz haraindi... Paulek dena dauka. Hori gezurra da... eta horregatik pelikula hau sinesgarria bihurtzen da lehen segundutik. Klima arraro bat dago... nahiz eta luzaroan beste pelikula frantzes bat ematen duen.
Eta orduan... pelikula gertatzen da... eta dena ulertu duzula uste duzunean... ideiak ordenaturik dituzunean eta lasaitzen hasten zarenean, azken bost minutuak datoz. Eta gero gauza bat baino ez zaizu gelditzen, behetik goraka doazen letra zuri horiek. Azkenean letrak soilik gelditzen direlako.
UK trailerra jartzea erabaki dut... blog hau irakurtzeko euskara ez soilik baina beste hizkuntza batzuk menperatu behar dituzulako, ingelesez azpitituluak, audio frantzesa... zuk aukeratu.



Eta bukatu eta berehala sentsazio eder hori etorri zitzaidan bisitan. Ume batelez Douglas Kennedy idazleari, Eric Lartigau zuzendariari eta Romain Duris aktoreari idazteko beharra sentitu nuen. Aurretiaz beste hainbatokin gertatu zaidan bezala, eta bizirik daudenak nire mezu arraro horiek jasotzen dituzte... galdetu Pakori, Bernardori, Aitorri, Edorta edo bere alaba Iratiri, Anariri, Mikeli, Xabierri, J.Rri eta beste abar luzeri. Batzuek erantzuten dute, beste batzuek ez, baina nik idazten jarraituko dut.

Chers amis...

No hay comentarios: