2011-08-23

DENBORA GALTZEN


Gure ondoan daudenak
oso errez ahazten ditugu
gure ondoan ez dauden arte
baina inork ez du
horri buruz hitz egin nahi,
momentuz dena desira delako
miseriaren artean
desirak soilik
libra zaitzakelako.

A-zure aitak zer egiten du, ba?
B-nire aitak ez du ezer egiten ?
A-langabezian ala ?!
B-ez, kanposantuan.
A-joder…
B-…
A-inork al daki minbizia duzunik ?
B-ez, zuk bakarrik…
A-ezta zure emazteak ere?
B-Ez. Eta badakizu
horrek zer esan nahi duen.
A-…
B-Hil beharko zaitudala.
A-Azkenean ez da inor geldituko.
Utz ezazu… beranduegi izan baino lehen.

pipipipi pipipipi (alarma)
pam pam pam (tiroak)

trago bat behar dut
zigarro bat behar dut
pareta horia begiratu…
dena idatzi behar dut
-notatxoak, hamaika-
bestela ezin izango dut idatzi
eta idatzi behar dut
bestela ezin izango dut bizi…
memoriaz idazten
memorian bizitzen.
Eskerrak gereziondoak
gereziak ezik geriza
ematen duela.


PDFa hemen laster.

No hay comentarios: