2011-05-14

BYE bYE bYE


The Tree' are:



Xujun (China)
Beñat Fuentes (Basque Country)

"Bye bye bye" Feat. Izaskun, Wang Dan

Videoclip by the artist H.Peg

Recorded on an 8-track console, like when everything was still to be done. Check out "The Tree" new CD at www.xiami.com



Ba, bai... lurretik dator eta goraka dihoa
Fuentes jaunaren talentoaren berri hemen eman dizut jada
beste behin ere Oierren zubiari esker
eta aurreko kanta eta bideo harekin gertatu zitzaidan moduan
Beñatengandik hurbil sentitzea errexa dela ematen du
nahiz eta gizon lotsatsia izan daitekeen ere
baina nik hori ez dakit

-bizardunek zerbait izkutatzen dutelako bere aurpegien ispiluan-
idatzi nuen behin nobela lotsati hartan

baina ulertzen dut
edo nik nahi dudana ulertzen dut
eta mia hitz gehiago esan nitzake
baina ez dut nahi
musika zoragarri honek ezer ez duelako behar
aditiborik gabe, 8 pistetan
lehen bezala
benetazkoak gineneko garaietan bezala
gauzak ukitzen genituen bezala
eta orain... ba bai... agur agur agur

zorionak krak!
jarraitu ezazu (agindu eran) ezinegon horrekin
gure erraiak tupuzten
mila bider eskerrik
mila bider, respect(ik)

No hay comentarios: