2011-04-20

UNE AKUSTIKOAK


Bideoaren amaieran ikus daitekenez (esango dizut, ez da spoiler bat, horrela ez duzu bideoa ikusi behar...) Uneren Begiak Itxita kantan (Baga-Bigak argitaratutako taldearen hirugarren diskan aurki dezakezuna) Unaitxok postprodukzioa (badakizu nik ez ditudala hitz hauek ulertzen, baina ondo gelditzen da) egin du. Unaik eginiko guztiarekin gertatzen den bezala, kalitatea azalara pegatzen da, ez da nabaria, ia ikustezina da, baina hor dago beti.



Nik UNEren aurreko bi diskak ditut, kamiseta bi (urdina bata eta beltza beste, bestela modelo berdin-berdina da) eta fan lana nahiko ondo bete dut ere (Wesley Snipesek pelikula famatu hartan egin zuen bezala); Aitor Uriarteri pare bat imeil bidali nizkion New Yorketik. Halere aurtengo Durangoko Azokako Ahotsenean ikusi nuen ordu erdiko kantaldiak ez ninduen bete. Jarraitzen dut Latzen eta Sen adoratzen. Laster, ea Bernatek pilak jartzen dituen, Hire Bila Nabilen kantaren bertsiotxo bat Baga-Bigako (gure taberna honetan, ez Uneren diska argitaratu duen jendearen barruan) eskenatokian izango dugu. Hori bai. Desagertutako gauzekiko daukadan adorazio patologikoak ematen duen indar horrekin beharbada. Eta zer?

No hay comentarios: