2011-04-14

HAU NAIZ NI


zure azala begiratzen dut
azala baino ez garelako
azala baino ez dugulako
azala bakarrik
ikusgai dagoelako
zuloetatik sartzean
argirik ez dagoelako
eta kobazuloko hartako
isiltasun likidoak
harrapatzen gaituelako

eta dena hasi zen

eta ez dut gogoratzen nola

eta ez zara zu
ni naizelako
ez naiz zu
ni zarelako…
zure begietan
ikusten naizelako
Luisek soilik
puska zezakeen ispiluan
ispilu likidoa distiratsuan

errubixa nintzen
eta hemen barruan
likidoa daukat oraindik
baina zuk hori
ezin duzu ikusi
ezta nik ere
hezeak gara denok.
Barrutik bulkada honek
eramaten ditu nire ametsak
aurrera eta atzera
eta kobazulo isilak
bizitzaren sekretuak
kontatzen dizkigu
gutxik entzuten dituztenak

hau naiz ni
eta hori zara zu
uki nazazu
bai. horiek gara gu
orain, infinito hori
elkarrekin begira dezagun


PDFa hemen daukazu.

No hay comentarios: