2010-09-30

BICIMAN


Beste behin ere Bernati esker honako blog hau ezagutu nuen aspaldi eta orain Baga-Bigara dakarkit. Sex and the bici-n poesia, zinea eta musika doinu argentinoarekin margoztuta jasoko dituzu. Bertan diskak, autoreak egindako bilduma pertsonalak eta pelikula independiente ederrak jaitsi ahal izango dituzu, bere poesiaz gozatzen duzun bitartean.
Ni fan bat naiz. Ia egunero bisitatzen dut, ez baitakit olerki bat baino gehiago irakurri. Egun bat, olerki bat...

Eta hona hemen Uztailaren 31ean Bicimanen Beige:

Si es roja es vergüenza
si es blanca palidez
si transpira es verano
si está seca frigidez.

Si tirita es una gripe
si se arruga la vejez
si se hincha es un hijo
y si es beige es tu piel.


badago beste bitxikeri bat bicimanen eskaparatean, pertsonai baten bizikleta deitzen duena; Beattles-en bizikleta, Einsteinena, Lolitarena, Michael Jacksonena... non pertsonaia ospetsuaren esaldi famatu bat eta beraien argazki bat jartzen dituen Bicimanek. Beti bizikleta bat dagoelarik argazkian.

Niri Madonnaren argazki eta esaldiak gustatu zitzaizkidan:

El amor es emoción, y el sexo, acción. (Madonna)

Nik bizikletekin nahiko istorio traketsa daukat, baina badago Bicimanekin pentsarazi egiten didan zerbait. 1978.eneko Azaroan Queenek "Jazz" diska argitaratu zuen, beraien zazpigarrena. Bertan "Bicycle Race" kanta xelebrea dago, diskaren lehen singlea izan zena ere, batzuek agian gogoratzen duzuen portadarekin. Nire aitak diska erosi zuen bere garaian eta ni nerabe bat nintzela diska beltz eta arroxa hura aurkitu nuen eta flipatu nuen barruan zegoen argazki handiarekin:


eta orain bai... joan zaitez Sex and the Bicira eta gozatu, deskargatu, entzun, ikusi, irakurri. Ni banoa.

No hay comentarios: