2011-02-06

MIKEL GONZALEZ


Bajista bat. Hor eskinan dagoen (salbuezpen batzuk kenduta) erritmo eta melodia bat egiten duen musikari ahaztua. Gutxik entzuten duten soinua. Halere Mikel, bere anaia gaztea David inspiratzeaz gain, Ama Say, Zein? eta Barents bezalako taldeen bizkarezurra da gaur egun, metronomoa, melodia banatzailea, sortzailea... Nik Supazter Sokoan garaitik Mikelen energia eta umorearekin flipatzen hasi nintzen. Gero Wormen K7 parea nirekin mundu guztitik eraman izan ditut eta gaur sukaldeko loroan Epi eta eskeleto bat portadan dituena atope jarri dut... gehienentan beltzez jantzita eta lau sokako gitarra dirudien trasto batekin ikusiko duzu Mikel, eskumutur beltz bat edo birekin... bai, hor eskinan...














AmaSayk Bilboko Kafo Antzokian jotzen du laster. Ni, zu banintz, joango nintzateke... online 5 euro! eta han 10 euro!!! joder... eta ni Bruselan...

No hay comentarios: