2010-08-24

BIRRITXI MALILI


Gaur nire amamaren urtebetzea da. Orain birritxi bihurtu dena, Naia inguruan dagoenetik. Berarentzat poema bat idatzi nuen aspaldi, baina garai hartan moleskine txikietan idazten nuen soilik, eta orain moleskineak kontainerretan daude. Beraz poema baten oroitzapena bidali nahi diot Baga-Bigako barraren atzetik.

Zugatik egiten dut topa
zugatik amama
zugatik eta egin didazun onuragatik
zure itzala luzea eta goxoa
zure irria Naiarena bezalako
maite zaitut, amama
hori da esan dezakedan bakarra
horretarako zu metafora baitzara

Berarekin hitz egin berri dut eta jada nahiko deskonektauta dago. Nik, atzerrian daramatzadan urteei esker ziurrenik, nire amama primeran gogoratzen dut. Denok esaten didate orain nahiko gaizki dagoela. Nirekin barre egin du telefonoz, pixka bat, baina musika izan da niretzat. Egia esan nahiko itzalita ikusi dut eta irribarre goxo hori eta gero ulertu ez ditudan zenbait kontu esan dit. Baina bere ahotsa entzun dut. Eskerrik asko amama! Laster arte!


Argazki hau nire anaiak 2008ko Abuztuan hartutakoa da.

Altza ditzagun kopak, eta egin dezagun topa! ZORIONAK AMAMA!!!!

No hay comentarios: