2010-08-31

ALTRUISMOA


Oiertxo, Londresetik, Garak aurreko egunean argitaratutako berri hau bidaltzen dit. Beti laguntzen saiatzen gure Oier.
Batzuek Euskalerriko exodoaren (?) arrazoia terrorismoa dela esaten dute . Nik uste dut ligatzeko "zailtasunek" armek baino indar handiagoa daukatela. Nik Belgikara joan behar izan nuen nire dosia izateko eta maitasuna daztatu ahal izateko, beraz ez da "iparraldeko hoztasuna" euskaldunon arazoa...
Baina gaurko honetan, Oierri esker bikote edo rollito bat daukazuen guztiontzat eta Euriborra jaitsi ez dizutenontzat aukera bat dakarkigu Baga-Bigara Josean Gutierrezen eskutik" mispicaderos.net webgunea. Hemen Bizkaiako tokiak, hemen Arabakoak, hemen Gipuzkoakoak eta hemen Nafarroakoak. Webgunean Hego Euskalerriko maitasun txokoak daude soilik.
Egia esan nik nesken atzetik benetan jotake hasi nintzenean Gasteizko pisua nuen, beraz ez nuen txoko hauen behar izan, baina agian zuretzat baliogarriak izan daitezke. Gainera etxebizitzak daukan prezioarekin...

No hay comentarios: